Minulla alkaa torstaina klo 16:30 kokous
Hi eno!
Minä tykkään ainakin.
Tarkista vielä ne muutamat kohdat,
hyvä tavoite näkyy selvästi,
        ovatko liian punaisia?

Toimitus ensi viikon lopussa -
liitteenä tulee tiedote vaalimainonnasta,
pari Publisher -juttua.

Siihen voisi yhdistää:
- Toivotamme teidät tervetulleeksi Internet-yhteisöömme,
hyvää talven jatkoa.

------

Kirjoitan siis runoja, joskus ei aina tiedä, kuinka aiheet syntyvät, mistä sanat tulevat ja miten niistä saisi runon. Minulla ei ole määritelmää sille, mikä on runo ja mikä ei ole runo. Runossa voi olla merkkejä, jotka eivät ole ainoastaan kirjaimia tai välimerkkejä, ne voivat olla myös numeroita tai muita merkkejä tai välilyöntejä. Niinpä runo voi koostua myös tyhjästä paperistakin. Runo voi puhutella ihmisiä eri tavoin erilaisissa tilanteissa ja palvella eri lailla niin kirjoittajaa kun runon kohtaajaa, oli se sitten lukija, kuuntelija tai muulla tavoin runoa tulkitseva. Tuolle yllä olevalle runolle voisin antaa nimen Liian punaisia.

Olen kirjoittanut runoja kolmetoista vuotta. Tänä aikana olen pitänyt neljä runonäyttelyä ja kirjoittanut kolme kirjaa. Lisäksi olen osallistunut erilaisiin kilpailuihin ja runojani on julkaistu muun muassa Huutomerkki ry.:n Hallaus -lehdessä sekä Oulu-Opiston viime keväänä julkaistussa antologiassa "Siivet taivaita takokoot". Kaksi parasta saavutustani kilpailuissa ovat Soneraplazan Rakkausrunokilpailun 2. sija runolla "Ole teatteriesitys". Tämä kilpailu keväällä 2001 ja lavarunouden SM-kisojen aluekarsinnan voitin Oulussa vuonna 2005.

Kirjojeni nimet ovat olleet seuraavat:

403938.jpg     403940.jpg      403941.jpg