Kulttuuriannos tälle päivälle koostuu television erinäisistä tv-sarjoista kuten Aikahyppy, Ihmemies MacGyver, ja Monk, josta olen jo aiemmin kertonut. Jotain olen varmaan kertonut aiemmin myös Ihmemies MacGyverista. Kyseisen ohjelman jakso päättyi juuri ja päätin tehdä ohjelman aikana erilaisia havaintoja sarjaa koskien ja jakson sisälle kätkettyihin mainoskatkoihin. Ihmeellistä tosiaan riittikin, kun mainoskatkoissa firmojen mainokset keskittyivät jossain mainoksissa vain yhteen tuotteeseen. Tämä tuntuu kyllä kaupallisen alan koulutusta saaneestakin aikamoiselta haaskaukselta markkinointibudjeteissa, eikä sitä ajtustani vähennä sekään lainkaan, että kyseessä oli SubTV:n ohjelma. Ohjelmahan on melko voimakkaasti piilopropagandistinen, joten ohjelmaa katsoessa voi olla myös varsin mediakriittinen. Tämän päivän jakso Aikahypystä sisälsi myös piilopropagandaa. Saa nähdä, kuinka on Monkissa.

Itse yhteenveto-ohjelman osalta näyttää tältä

Jakson nimi: Pehmeä kosketus

Mainosten määrä katkojen aikana
Ensimmäinen katko: 5kpl
Toinen katko: 7 kpl
Yhteensä: 12 kpl

Näyttelijöiden lukumäärä, joita MacGyver (Richard Dean Andersson) jututti
Miehet: 6
Naiset: 1
Sukupuoli tuntematon: 1 (MacGyverin kotiin tuli puhelu)

Kulkuneuvot, joita MacGyver käytti jakson aikana:
Moottoripyörä, lentokone sekä kaksi henkilöautoa (taksi ja oma Jeep-merkkinen auto)

Ensimmäinen roolihenkilö, jonka MacGyver kohtasi:
Ydinjätteen jälleenkäsittelylaitoksen vartija

Lisätietoa MacGyverin näyttelijästä Wikipediassa.