Päivän 10 asiaa, jotka olen tehnyt tänään

1) Olen lainannut opettajaltani atk-luokan avaimen
2) Olen syönyt perunapiirakan
3) Olen pyöräillyt toiseen kaupunginosaan
4) Olen kantanut kolmea muovipussia
5) Olen juonut kupin kahvia
6) Olen syönyt karpalo-omenajogurtin
7) Olen soittanut useammalle kuin kahdelle ihmiselle
8) Olen katsonut tänään teksti-tv:tä
9) Olen kauhistellut tänään Stora Enson asioita
10) Olen jakanut usealle luokkakaverille ensi viikon lukujärjestyksen

Päivän 10 asiaa, joita en ole tehnyt tänään

1) En ole usuttanut koiraa itseni kimppuun
2) En ole syönyt lämmintä ruokaa
3) En ole herännyt hyväntuulisena
4) En ole kirjoittanut runoa
5) En ole juonut teetä
6) En ole käynyt eri kunnissa
7) En ole käynyt tänään kaupassa
8) En ole ostanut teatterilippua
9) En ole tietoinen vielä huomisen säästä
10) En ole muistanut ottaa lupaamiani kopioita