Tässäpä tulee päivän ekomeemiin vastaus. Pahoittelen, että huomasin haasteen vasta nyt.

Päivän ekoteko: Olen ottanut jokseenkin laiskasti, joten en ole tarvinut oikeastaan ekotekoja.

Päivän epäekoteko: Televisio on ollut pitkään turhaan päällä.

Henun blogissa oli myös perinteisempi meemi, hieman erikoisin maustein. Osallistunpa samalla siihen. Haastamaan en jaksa nyt ketään, joten ottakoon tämän meemin joku, jos haluaa.

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.<?XML:NAMESPACE PREFIX = O />


(Suluissa omia kommentteja.)


1. Mikä on nimeni?

- Essi. (onpahan sentään tuplakonsonantti)


2. Missä asun?

- Mummisi ullakolla. (mummoni ovat kuolleet)


3. Mikä olen?

- Jonkinsortin eliö (Lohduttava tieto)


4. Millainen olen?

- Sun kaltaiset ihmiset tekevät tästä työstä kivaa. (Tarvii loukkaantua kuitenkaan)


5. Kuka olen?

- Se kuka luulet olevasi, kuten varmaan salaa toivoitkin.

6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?

- Uteliaisuus, mutta ei tämä varmaan niin vakava asia ole kuin miltä nyt ehkä tuntuu. (eipä kyllä, mutta tärkeä)

7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?

- Kyvyttömyys. (oikeassa olet)


8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia?

- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.


9. Miltä näytän?

- Naiselta. (parrakas, piikikäs ja muutenkin...)


10. Miltä tunnun?

- Kirpeältä


11. Miltä maistun?

- Partavedeltä. (hieman ristiriitaista)


12. Miltä tuoksun?

- Pahalta.

 

13. Missä minun kuuluisi olla?

- Huussissa, vaikka tämä nyt vasta sinulle kerrotaankin.


14. Mikä minun kuuluisi olla?

- Ukkosmyrsky. (vaikuttavaa)


15. Mistä minut löytää?

- Pallomerestä. (Ihanaa)


16. Minkä ikäinen olen?

- Jotain 49 hujakoilla se kyllä on. (nuorena on vanhemmat minun saaneet)


17. Mikä on sukupuoleni?

- Luulisin ettei hänellä ole kummaksikaan. (niinpä niin)

 

18. Monta henkeä tähän pitää haastaa?

- Ehkä jopa miljoona. (enhän minä niin montaa tunne)